Seisad muutuste ees koos meeskonnaga. Kuidas koos meeskonnaga muutust ellu viima hakata. Vajad tuge, et teha muutuseid ka meeskonnas.
Millised on sinu meeskonna tugevused ja nõrkused. Milliseid oskuseid vajad juurde?
Kuidas meeskonnaga pakkuda kliendile suurepärast kogemust/ teenindust/elamust, lisaks tootele?
Kuidas iga ettevõtte töötaja on osa teenindamise protsessi. Kuidas nad mõistavad seda.
Kuidas panna meeskond ühe eesmärgi nimel tööle, kuidas seada teenindamisele ühiselt mõistetav kõrge taseme ootus.
Kuidas juhina ise ellu jääda.
Inimesed, töö inimestega on minu kirg. Suured meeskonnad, muutused, inspireerimine, motiveerimine, kuulamine, rääkimine, aja planeerimine, prioritiseerimine - on mõned võtmesõnad paljudest.
Olen 28 aastase kogemusega Soome ikoonilisest kaubamajast Stockmann. Olen töötanud nende aastate jooksul 7 erineval ametipostil 3 erinevas riigis ning lugematul arvul projektides osalenud.
Vanemmüüjast Kaubamaja direktorini. Kaubamaja juhtimine on põnev töö. Lisaks müügi ja teenindamise vastutusele tuleb tegeleda kõikide taustajõududega nagu HR, haldus, turvalisus, partnerid, turundus, logistika, finants. Põnevaim lisatööülesanne - vastutasin Riia, Peterburi, Jekaterinburi ja 5 Moskva Stockmanni kaubamaja tegevuse eest. Põnevaim projekt on Stockmanni toiduosakonna strateegia loomine ja Riia ja Tallinna osakondade renoveerimine.
Meie esimese kohtumise teeme vabas vormis ja saame lihtsalt tuttavaks. See on Mentorhubi tulnud kontaktile tasuta. Kui tunne on hea, siis järgmisel kohtumisel arutame rohkem detaile, valime teemad ja sõnastame eesmärgid.
Ning kui ka peale teist kohtumist on tunne hea, siis lepime juba kokku kolmanda kohtumise ja hinnastamise ja nii edasi.